Om onze leden op een directe manier te informeren over wat er binnen Skunk gebeurd en wat belangrijk is voor leden om te weten hebben we het clubblad Knuks. Dit clubblad wordt in digitale vorm wekelijks verspreid via email aan alle leden.

Als je lid bent maar de Knuks nog niet in je mailbox ontvangt stuur dan een mail naar de redactie Knuks@vvskunk.nl, of vul dit aanmeldformulier in.

Al 35 jaar Knuks
Al sinds 1985 heeft onze vereniging een clubblad. Een groepje jonge spelers verzon de naam Knuks (het laat zich raden waar die naam vandaan kwam) en bracht enkele keren per jaar het clubblad uit. Destijds werden de teksten nog met een typemachine gemaakt en de afbeeldingen werden met de hand getekend, een computer was er toen immers nog niet. Daarna werd alles geknipt (met een schaar) en geplakt (met echte lijm) en werd het geheel gekopieerd. Uiteindelijk werden de kopieën door de redactieleden geniet en gevouwen. Daarna werden ze via de Skunk postbode bij alle leden in de bus bezorgd.

Moderne tijden
Na enige jaren afwezigheid werd de Knuks in 2012 weer nieuw leven ingeblazen. Eerst nog als "Nieuwsbrief" van het Bestuur, maar sinds 2015 wordt de officiële Knuks weer uitgebracht. Vanaf nu wordt de Knuks niet meer op papier gedrukt maar belandt het elke week in digitale vorm in je mailbox (of je leest hem op Facebook) voorzien van de laatste nieuwtjes, wedstrijd programma's van onze Nevobo en WAVV teams en andere nuttige informatie.