Op 1 oktober 1972, 50 jaar geleden werd volleybalvereniging Skunk opgericht. Als huidig voorzitter kan ik oprecht zeggen dat ik maar wat blij ben dat mensen lang geleden de moeite hebben genomen deze mooie club op te richten én dat we met hulp van velen deze club levend hebben gehouden.

Hoe mooi is het dat nu, 50 jaar na haar geboorte, de club bloeit en dagelijks aan vele mensen volop sportplezier geeft. De club maakt het mogelijk dat mensen uit Veghel, en intussen ook van buiten Veghel, elkaar ontmoeten, samen sporten, samen winnen, samen verliezen, samen beter worden en vooral van de gezelligheid genieten.

Ik loopt zelf intussen al zo'n 40 jaar rond in de club. Ik ben al die jaren spelend lid geweest in veel verschillende teams, ik heb aan velen training gegeven en daarnaast verschillende andere vrijwilligersklussen gedaan. Wat heb ik genoten van al die momenten en contacten. Nog steeds krijg ik een warm gevoel als ik op de club ben.

50 jaar is een mooie mijlpaal. Dat vieren we dit jaar. 50 jaar historie. En hopelijk volgen er nog heel veel prachtige jaren. Want wij zijn samen Skunk! En daar mogen we dit jaar een beetje extra trots op zijn.

Lieke Vloet
Voorzitter VV Skunk