Voor wie al in de Bunders is geweest voor een training of wedstrijd heeft het wellicht al gezien. Skunk heeft nieuwe ballen en een nieuwe ballenwagen! Tijdens de trainingen en wedstrijden was al enige tijd een tekort aan (dezelfde) ballen. Waardoor van alles door elkaar zat, en waarbij niet elke bal nog even goed was.

Met het oog op goede trainingen en goede materialen om nóg beter te kunnen trainen en op te leiden zijn we in gesprek gegaan met Stichting Borro. Bou Boudeling (voor de meeste niet onbekend) heeft hierin de eerste handreiking gedaan en ons verzoek bij Stichting Borro neergelegd.
Na een korte inventarisatie is een plan opgesteld waarna Stichting Borro bereid is geweest om Skunk een geweldig bedrag van € 2000,- te schenken om nieuwe materialen van te kopen.

Via dit bericht willen wij Bou voor het regelen en Stichting Borro voor het sponsoren heel graag bedanken. Dankzij deze sponsoring helpen zij onze vereniging enorm en kunnen we bouwen aan een goede toekomst.
Voor de goede orde delen wij mede dat het volledige bedrag is gegaan naar nieuwe ballen en 1 ballenwagen. Leuk voordeel was dat de bedrukking van het Skunklogo gratis was. Elk lid heeft, van jeugd tot senioren, profiteert hiervan en met deze nieuwe materialen kan de club weer jaren groeien door te bouwen aan het opleiden van jeugd en senioren in Veghel en omgeving.

Nogmaals, namens de hele vereniging, ontzettend veel dank!