Welkom bij onze bijzondere 'Club van 50' – een exclusieve groep van gepassioneerde supporters die een tastbare impact willen maken op de groei en bloei van onze volleybalvereniging. Deze club draait om het idee dat een relatief kleine individuele bijdrage van €50 een grootschalige transformatie kan bewerkstelligen. Door de krachten te bundelen, kunnen we samen de hoekstenen van onze vereniging versterken en onze ambities verwezenlijken.

Met een donatie van €50 aan onze 'Club van 50' speelt u een directe rol in het ondersteunen van cruciale initiatieven. U draagt bij aan de aanschaf van nieuwe materialen, uitrusting en de ontwikkeling van talentvolle spelers. Daarnaast helpt u ons om lokale jeugd te inspireren, hen de kans te geven om de magie van volleybal te ontdekken en hen te begeleiden op hun sportieve reis.

Word vandaag lid van onze 'Club van 50' en maak deel uit van iets bijzonders. Samen zorgen we ervoor dat onze volleybalvereniging niet alleen blijft bestaan, maar ook groeit, bloeit en floreert. Uw bescheiden investering maakt een groot verschil en vormt de kern van onze vooruitgang. Doe mee en laat uw steun voor onze passie en ambitie schitteren!

Laten we samen bouwen aan een sterke toekomst Skunk. Sluit u aan bij de 'Club van 50' en help ons om samen hoogten te bereiken die we alleen nooit hadden kunnen bereiken.

Onze "Club van 50" bestaat uit de volgende mensen: